вул. Велика Васильківська, 77
м. Київ, Україна

Пн - пт 9:00 - 18:00
Вих: Сб, Нд

Внесення змін до статуту ТОВ

У діяльності кожного бізнесу рано чи пізно настає момент, коли потрібно внести зміни до статуту та зареєструвати їх у порядку, встановленому законом. Зокрема, реєстрація змін до статуту ТОВ та підприємств інших форм власності необхідна за умови:

  • зміні чи розширенні видів діяльності;
  • зміна складу засновників;
  • зміна розміру статутного капіталу, перерозподіл у ньому часток учасників фірми.

Крім того, у 2018 році в Україні набув чинності нормативно-правовий акт про ТОВ та ТДВ, згідно з яким організаціям зазначених форм власності необхідно провести актуалізацію статуту за новим Законом. Після 17 червня 2019 року положення статуту, що суперечать цьому документу, вважаються недійсними.

Перереєстрація статуту ТОВ – нескладна процедура, яку можна пройти за 3-4 дні, звернувшись за допомогою до фахівців. Співробітники компанії Key Solutions допоможуть зареєструвати зміни за мінімальної участі з вашого боку. Працюємо у Києві, представництва компанії відкриті у Львові, Одесі, Харкові, Рівному та інших містах.

Зміна статуту ТОВ: порядок дій

Актуалізувати статут можна двома способами:

  1. Створення програми, яка стає частиною документа.
  2. Оформлення нової версії, текст повністю переписується, стара редакція втрачає силу.

Згідно з чинним Законом про товариства з обмеженою відповідальністю обов'язково повинні бути зазначені:

  • найменування організації – повне та, якщо є, скорочене;
  • інформація про органи управління, їх компетенцію, порядок прийняття рішень;
  • порядок вступу та виходу засновників з ТОВ.

Зміни разом із рядом документів подаються державному реєстратору.

Які документи потрібні для оформлення змін

  1. Заява у вигляді заповненої реєстраційної картки.
  2. Рішення власника або загальних зборів щодо прийняття змін.
  3. 2 екземпляри змін (стара + нова редакція або статут + додатки).

Обличчя, яке звертається до реєстратора, також подає:

  • паспорт громадянина України або закордонний паспорт;
  • довіреність – якщо оформленням займається представник.

В окремих ситуаціях можуть знадобитися інші документи: рішення про вихід учасника із засновників; документ про передачу частини статутного капіталу; рішення про зміну складу учасників тощо

Наші юристи допоможуть підготувати потрібний пакет документів та з першого разу зареєструвати зміни. У вартість послуг включено адміністративний збір, який сплачується за реєстраційні дії.

Які документи ви отримуєте після внесення змін до статуту ТОВ держреєстратором

Після реєстрації у вас залишаються:

  • протокол про внесення змін
  • нова та стара редакція статуту чи статут із затвердженими доповненнями.

Другий екземпляр документа залишається у реєстратора.

Чому варто замовити заміну статуту ТОВ у Key Solutions

  1. Юристи компанії внесуть зміни, які точно відповідають діяльності вашої організації.
  2. Підготуємо необхідний перелік документів та допоможемо зареєструвати зміни максимально швидко.
  3. Вартість наших послуг фіксована і не передбачає прихованих платежів.

У вашої компанії досі не змінено статуту? Немає часу на перереєстрацію? Ми готові допомогти у цьому питанні. Щоб замовити консультацію або послугу, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.

Тематичні посилання: постановка бухгалтерського обліку

Коментарів

    Залишити коментар

    Якщо у Вас є питання просто натисніть кнопку...

    Зв'яжіться з нами