У діяльності кожного бізнесу рано чи пізно настає момент, коли потрібно внести зміни до статуту та зареєструвати їх у порядку, встановленому законом. Зокрема, реєстрація змін до статуту ТОВ та підприємств інших форм власності необхідна за умови:
- зміні чи розширенні видів діяльності;
- зміна складу засновників;
- зміна розміру статутного капіталу, перерозподіл у ньому часток учасників фірми.
Крім того, у 2018 році в Україні набув чинності нормативно-правовий акт про ТОВ та ТДВ, згідно з яким організаціям зазначених форм власності необхідно провести актуалізацію статуту за новим Законом. Після 17 червня 2019 року положення статуту, що суперечать цьому документу, вважаються недійсними.
Перереєстрація статуту ТОВ – нескладна процедура, яку можна пройти за 3-4 дні, звернувшись за допомогою до фахівців. Співробітники компанії Key Solutions допоможуть зареєструвати зміни за мінімальної участі з вашого боку. Працюємо у Києві, представництва компанії відкриті у Львові, Одесі, Харкові, Рівному та інших містах.
Зміна статуту ТОВ: порядок дій
Актуалізувати статут можна двома способами:
- Створення програми, яка стає частиною документа.
- Оформлення нової версії, текст повністю переписується, стара редакція втрачає силу.
Згідно з чинним Законом про товариства з обмеженою відповідальністю обов'язково повинні бути зазначені:
- найменування організації – повне та, якщо є, скорочене;
- інформація про органи управління, їх компетенцію, порядок прийняття рішень;
- порядок вступу та виходу засновників з ТОВ.
Зміни разом із рядом документів подаються державному реєстратору.
Які документи потрібні для оформлення змін
- Заява у вигляді заповненої реєстраційної картки.
- Рішення власника або загальних зборів щодо прийняття змін.
- 2 екземпляри змін (стара + нова редакція або статут + додатки).
Обличчя, яке звертається до реєстратора, також подає:
- паспорт громадянина України або закордонний паспорт;
- довіреність – якщо оформленням займається представник.
В окремих ситуаціях можуть знадобитися інші документи: рішення про вихід учасника із засновників; документ про передачу частини статутного капіталу; рішення про зміну складу учасників тощо
Наші юристи допоможуть підготувати потрібний пакет документів та з першого разу зареєструвати зміни. У вартість послуг включено адміністративний збір, який сплачується за реєстраційні дії.
Які документи ви отримуєте після внесення змін до статуту ТОВ держреєстратором
Після реєстрації у вас залишаються:
- протокол про внесення змін
- нова та стара редакція статуту чи статут із затвердженими доповненнями.
Другий екземпляр документа залишається у реєстратора.
Чому варто замовити заміну статуту ТОВ у Key Solutions
- Юристи компанії внесуть зміни, які точно відповідають діяльності вашої організації.
- Підготуємо необхідний перелік документів та допоможемо зареєструвати зміни максимально швидко.
- Вартість наших послуг фіксована і не передбачає прихованих платежів.
У вашої компанії досі не змінено статуту? Немає часу на перереєстрацію? Ми готові допомогти у цьому питанні. Щоб замовити консультацію або послугу, зателефонуйте нам або залиште заявку на сайті.
Тематичні посилання: постановка бухгалтерського обліку
Коментарів