вул. Велика Васильківська, 77
м. Київ, Україна

Пн - пт 9:00 - 18:00
Вих: Сб, Нд

Чому аутсорсинг бухгалтерії кращий?

Неухильне зростання економіки України та її послідовна інтеграція до міжнародних бізнес-процесів породжує абсолютно нові методи господарювання. В умовах постійної конкурентної боротьби між виробничими підприємствами, що виготовляють певну продукцію та підприємцями, що наповнюють ринок іноземними товарами, дуже важливим виглядає питання зниження собівартості вітчизняної продукції, що може залучити більше споживачів на товар. У такому разі виникає потреба більш раціонального та дбайливого використання ресурсів підприємства, поступове зниження витрат.

 

Роль бухгалтерського обліку в успішності підприємства

У процесі господарської діяльності важливе значення набирає організація документального обліку активів та їх рух при виготовленні продукції. Правильно організований бухгалтерський облік та чіткий контроль за витрачанням запасів дозволяють бачити реальну картину на підприємстві, визначати слабкі місця та успішно вести справи. Добре налагоджена система забезпечує надходження необхідної інформації та раціональне її використання для успішного розвитку підприємства.

Сьогодні бухоблік охоплює три напрямки — фінанси, статистику, податки та знайти грамотного фахівця у цій сфері зовсім непросто. Оплата праці бухгалтера має бути досить високою, щоб компенсувати працівникові всі складнощі та незручності професії, але деяким невеликим підприємствам дуже накладно утримувати повну штатну одиницю, оскільки виплата зарплати такому фахівцю буквально виснажує фінансові ресурси фірми. У більшості випадків раціональніше відмовитися від штатного бухгалтера на користь незалежних аутсорсингових компаній, які ведуть бухоблік на підприємстві за договором і не входять до штату.

 

Плюси та мінуси аутсорсингу

Термін «аутсорсинг» означає використання незалежних зовнішніх ресурсів. У разі постановки та ведення бухобліку на підприємстві аутсорсингова компанія укладає відповідний договір на виконання бухгалтерської роботи та несе повну відповідальність за результати своєї діяльності, а також компенсує завдані фірмі збитки, якщо така виникне внаслідок її некомпетентних дій. І це набагато серйозніше, аніж відповідальність штатного бухгалтера, який за неякісну роботу просто позбавляється місця, не компенсуючи втрат.

У договорі з такими компаніями відображається не лише передача їм усіх повноважень щодо ведення бухобліку, а й перекладається вся відповідальність за правильність постановки обліку на підприємстві та своєчасну достовірну звітність. Аутсорсинг абсолютно новий вид бухгалтерських послуг, більш зручний та раціональний, що дозволяє утримувати якість обліку на високому рівні та економити на зарплаті штатних бухгалтерів.

 

Переваги аутсорсингу

Компанії, що займаються наданням послуг аутсорсингу, пропонують клієнтам широкий спектр бухгалтерських послуг:

  • професійно займаються обліком у всіх напрямках;
  • гарантують повне виконання зобов'язань фірмою-клієнтом перед її контрагентами;
  • якісно готують та своєчасно подають звіти та декларації;
  • представляють інтереси клієнта при контактах із податковими органами;
  • забезпечують повний пакет документації під час проведення аудиторської перевірки;
  • консультують з усіх питань бухгалтерського спрямування, що виникають у процесі співробітництва.

 

До безперечних переваг, що красномовно говорять на користь використання послуг аутсорсингу, належать:

  • висока кваліфікація фахівців та достатній досвід практичної роботи;
  • набагато менша вартість професійних послуг, ніж витрати на утримання штатних бухгалтерів;
  • постійне надання обумовлених договором послуг без відволікання працівників на відпустки та хвороби;
  • можливість віддаленої роботи з представниками фірми з аутсорсингу;
  • економія площ та офісних ресурсів;
  • оцінка висококласними фахівцями можливостей фірми для її покращення та процвітання.

Коментарів

    Залишити коментар

    Якщо у Вас є питання просто натисніть кнопку...

    Зв'яжіться з нами