До недавніх пір щодо класичних офшорів (Беліз, Сейшели, Британські Віргінські острови) працювала установка про те, що такі компанії не звітують до державних податкових органів і не зобов'язані її готувати. Однак насправді підготовка звітності є обов'язковою, оскільки це – запорука успішного функціонування бізнесу. Вимога подати звітність може будь-коли надійти з:
- держорганів;
- фіскальної служби;
- банку.
Партнери під час укладання угод також можуть поцікавитися фінансовим станом компанії. Для нових організацій готується нульова звітність. Звіт за останні кілька років може знадобитися під час продажу бізнесу (корпоративних прав) або його частини.
Що стосується мідшорних компаній, які зареєстровані за кордоном (наприклад, на Кіпрі або в Гонконгу) і сплачують податки, такі юридичні особи подають звітність, причому для них обов'язковим також є проведення аудиту. Аудиторський звіт часто вимагають і банки.
Співробітники компанії Key Solutions допоможуть зі складанням звітності як за класичним офшором, так і за мідшором та оншором.
Чому варто дотримуватись вимог щодо підготовки звітності
Своєчасне складання звітності:
- Забезпечує успішну та безперервну роботу нерезидентної фірми.
- Допомагає уникнути блокування банківських рахунків.
- Збереже фірму від штрафних санкцій, а значить, додаткових витрат.
- Захищає фірму від закриття.
В той же час фірма, яка має проблеми зі звітністю, не може отримати довідку з податкової про постановку на облік, отримати документи в країні юрисдикції та користуватися податковими пільгами, оформити сертифікат про нормальний стан справ у юрособи, а також зазнає різноманітних іміджевих втрат.
Види звітності
Зазвичай звітність передбачає дві складові:
- фінансову – звіт про баланс, рух коштів на банківському рахунку, розрахунок прибутку та збитків;
- нефінансову (управлінську), що містить інформацію про зміни юридичної адреси, учасників, акціонерного капіталу тощо.
Звітність складається згідно з правилами МСФЗ. Одна й та сама форма підійде для пред'явлення і банку, і партнерам, і податковій.
Що потрібно для складання звітності
Для складання звіту фахівцям Key Solutions навіть необов'язково знати назву компанії, якась конфіденційна інформація також не потрібна.
Для формування бухгалтером звітності достатньо надати:
- інформацію про юрисдикцію;
- банківські реквізити;
- список банківських транзакцій;
- виписки з банку;
- інвойси;
- контракти.
Виписки з банку бажано надсилати відразу після проведення операції, оскільки у разі блокування рахунку доступ до них може бути закритий.
Вартість складання звітності залежить від юрисдикції та кількості банківських операцій за звітний період. Стандартний термін оформлення – 10-20 днів.
Всі документи складаються в електронному вигляді, тому ми працюємо з бенефіціарами з будь-якого міста України.
Залишилися питання? Бажаєте отримати детальну консультацію? Зв'яжіться з менеджером Key Solutions по телефону або сформулюйте питання в електронній формі та надішліть його нам.