Реєстрація підприємства необхідна для ведення бізнесу на законних засадах. Відомо чимало режимів оподаткування та форм ведення господарської діяльності. Всі вони рівні між собою, але мають тонкощі процедури оформлення. Якщо вам потрібна реєстрація підприємства під ключ, довіряйте цю роботу нашій компанії «Кей Солюшнз», яка є лідером галузі. Ми пропонуємо свої послуги у Києві, Одесі, Дніпрі, Кривому Розі, Полтаві, Запоріжжі, Львові, Маріуполі та будь-якому іншому місті України. Ціна вас точно влаштує, як і якість послуг, що надаються.
Що змінилося у 2020 році?
Реєстрація підприємства стала більш простою процедурою. У 2020 році відбулися такі зміни:
- тепер немає потреби в обов'язковому використанні друку;
- оригінали на руках у власників не залишаються, все вноситься до єдиного реєстру, а за необхідності завжди можна отримати копії;
- при юридичній реєстрації ТОВ більше не потрібно внесення установчого капіталу;
- вдаватися до нотаріальних послуг не потрібно – достатньо посвідчення банківських карток співробітниками банку, і вони ж видають необхідні виписки;
- реєстрація можлива в режимі онлайн за допомогою особистого електронно-цифрового підпису.
На практиці реєстрація підприємств та організацій значно спростилася, але все ж таки обійтися без фахівця в цій сфері не вдасться. Оптимальне рішення – довіритися професійній команді, яка знає всі норми закону та тонкощі проведення процедури.
Які документи потрібні для реєстрації підприємства в Україні?
Реєстрація підприємств в Україні вимагає обов'язкового надання низки документів, а саме:
- Реєстраційна картка із заявою, де прописана бажана юридична форма, як додаток.
- Заява про те, щоб компанію включили до Реєстру неприбуткових організацій, якщо це потребує.
- Оригінал установчого документа.
- Довідка, що підтверджує структуру власності засновників.
- Оригінал, нотаріально засвідчена та звичайна копія рішення членів засновницької ради або органу, який має право за законом займати їхнє місце.
В окремих випадках перелік потрібних даних про реєстрацію підприємства може бути розширений. Запитуючи, як зареєструвати організацію, просто звертайтеся до фахівців – нашої компанії, і ми все зробимо за вас у найкоротший термін.
Багато хто хвилює питання, де перевірити реєстрацію. Для цього достатньо відвідати офіційний портал та ознайомитися з інформацією, що міститься у загальному реєстрі компаній. До нього будуть внесені всі дані з вашого свідоцтва про реєстрацію. Це є підтвердженням того, що процедура пройшла успішно.
Чому з нами вигідно працювати?
Наша компанія «Кей Солюшнз» пропонує справді вигідні умови співпраці. До основних переваг можна віднести такі.
- Швидкість роботи. Ми робимо все дуже швидко. Якщо у вас є лише кілька годин, ми гарантуємо, що зуміємо допомогти вам у досягненні поставленої мети.
- Вартість. Вона точно потішить доступністю. Ми робимо абсолютно все за помірну оплату, що не може не тішити.
- Професіоналізм. У нас колосальний досвід за плечима, тому ви можете бути впевнені, що ми зробимо все необхідне і навіть більше.
Робота з нами – зручна та вигідна. Кожен підприємець гідно оцінить оперативність, доступність та високу якість обслуговування. Довіряйте професіоналам, щоб ваш бізнес був правильно зареєстрований і надалі лише процвітав.
Тематичні посилання: постановка бухгалтерського та податкового обліку, зміна статуту ТОВ, аутсорсинг інвентаризації , бухгалтерський супровід та обслуговування